Bijlages missen in email

Heeft u van ons een email ontvangen waar een bijlage bij hoort te zitten, maar deze is niet zichtbaar? Dan is de kans groot dat u gebruik maakt van de Windows 10 Mail app. Dit is een bekend probleem voor ons en onze leverancier. Er is echter nog geen reparatie door Microsoft ontwikkeld. Wij hebben intern onderzoek gedaan naar het onderliggende probleem en hebben geconcludeerd dat dit probleem niet aan onze kant opgelost kan worden

De volgende manier kunt u proberen om de bijlage toch te downloaden:

Stap 1:

Open de MAIL app

Stap 2:

Klik op de instellingen knop en hierna op leesvenster

Stap 3:

Scroll naar beneden, kies hier uw email account of klik op “toepassen op alle accounts”

Stap 4:

Zorg er nu voor dat beide knoppen op ‘aan’ staan

Werkt het hierna nog niet? Probeer dan uw mail te openen in een ander programma of via uw webmail.

E-mailprogramma:

Thunderbird: https://www.thunderbird.net/nl/

Outlook: https://outlook.live.com/owa/

Webmail:

Ziggo: https://www.ziggo.nl/mail

Kpn: https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp

Kabelnoord: https://webmail.kabelnoord.nl/

Voor assistentie of vragen kunt u contact met ons opnemen via:  beheer@installatiebedrijf-wielinga.nl